2010. augusztus 8., vasárnap

Pillanatnyilag eléggé biztosnak látszik, hogy nem veszek iphone 4-et. Nagyon sokba kerül, és tele van csalókkal az ebay.

Most jöttem haza a Baróthy előadásról Zsámbékról. Máthé Zsolttal együtt dolgozni, vagy együtt élni nem lehet egy egyszerű mutatvány, de színpadon nézni szórakoztató és izgalmas. Azt hiszem, a Máté-osztályból a két színházi direktor, Máté és Mácsai, a haverok, kiszipkázták a legjobbakat: Jordán Adél és Mészáros Béla a Katonában, Máthé Zsolt, Szandtner Anna és Dömötör András, no meg korábban Járó Zsuzsa az Örkényben játszik, és ezen kívül még néhány szuper színész Egerben (ha Fenyő Ivánról lerántjuk a celeb maskarát, eszelősen tehetséges színészt találunk alatta, és Mészáros Máté, aki miatt már alig várom, hogy a Mayát felhozzák Pestre a PosztPOSzT-ra).
Kovács Patríciát azóta imádom, amióta a Szerelemtől sújtva-ban láttam, illetve a Presszóban, egymillió évvel ezelőtt, meg a Figaróban a Vígben. Száraz Dénesről csak annyit tudok elmondani, hogy egy ország utánozta a Magyarország, én így szeretlek reklámját. Korábban sose láttam színpadon, de a Bobby monológja ütős volt :)
(közben utánanéztem a Porton: én még sose láttam Jóban Rosszbant, így nem tudtam, hogy sorozatszínész a fiatalember, ezek szerint mások számára ismerős lehet. És méginkább utánanézve látom, hogy most a Tisztújításban játszik, bár én azt még nem vele láttam. Na, az mekkora élmény volt! Én még előtte nem sikoltoztam a röhögéstől színházban, de ennél a darabnál, amikor Györgyi Anna szoknyája "felkapcsolódik", akkor leestem a székről!)
Még egy pár napig játszák, aki tud, menjen el megnézni!

És még mi van? semmise.

Nincsenek megjegyzések: