2010. augusztus 4., szerda

Szedem össze magamat.

Nem, még mindig nem tökéletes a dolog, de az segít, hogy a korábban félretett elintéznivalóim egy részét sikeresen el tudom intézni a munkanélküli szaladgálás álarca alatt. Visszavittem a rossz akku-töltőt, és visszakaptam a pénzt, elmentem száznapos tojást venni, végre találtam egy jó farmert a Promodban (imádok ott vásárolni, szerintem a legjobb eladókat ők alkalmazzák, ennél talán csak a DM-ben szoktam kedvesebb eladókat találni), és még van egy pár dolog a listámon.

Újra fel kell venni a szálat a régi barátokkal, na meg a húgommal, akivel mostanában kicsit ritkán láttuk egymást, és a tegnapi vacsora üdítően jól sikerült.
Táblázom be magam, hogy ne máson járjon az agyam.

És aztán jön a toszkán út.

1 megjegyzés:

Dorka írta...

...ami aztán csudajó lesz!